Saturday, April 9, 2011

Dulu dan Sekarang

Mengimbau kembali kenangan ketika belajar dulu...sangat berbeza lifestyle dulu dan skrg. 

Kalau dulu boleh jer bangun solat and tdo balik (if xde kelas pagi). But now jangan mimpi la..even hari cuti pun xkan ada chance nak bangun lambat!!

Kalau dulu if xtidur siang memang xboleh but now nak tidur 5min pun cukup susah.

Kalau dulu melepak, borak2 ngan 'geng' sampai xhengat dunia but now nak borak2 ngan kawan sekejap pun xboleh (asyik kene kacau ngan si kecik tu jer)

Kalau dulu hanya fikirkan study jer (itu pun memain jugak) but now kene fikir byk benda dr segi financial, masa depan anak2, kerja, etc.

Kalau dulu xcukup tidur sebab study & assignment (musim exam & dateline hantar assignment) but now xcukup tdor sebab jaga anak (hiks yer ke?alhamdulillah alya budak baik..mama dia xpenah xcukup tdor..overslept adala *_* )


MME BBQ night B4 graduate...year 2008
Time ni satu2nya yang dh kawen adalah K-run. Now dia dh ad 2 heroes
Waahhh...sesungguhnya rindu kamu semua. Ramai yang dah kawin and ada anak. Masing2 mempunyai kerjaya yang mantap (kecuali i..hihi)

noen: saya mahu sambung belajar lagi

3 ::ThoughT(s):: :

Huddy said...

Ai sangat benar semua yg ko coretkan itu.. Aku sangat rindu akan masa tidur. Sgt sgt rindu tapi tau takkan dapat balik yg mcm dulu dah hu hu hu... T_T Btw, aku tak tahan tengok betapa ketaranya perbezaan sekarang dan dulu si bapa kepada aliyah ni.. XD

Nadia said...

Hihi..kurusnye i zmn dolu2..hahaha..aku pn rindu la kt korg sume..nnt bleh la kita wat gathering :) nway ko pny keje pn mntap!

NoEn said...

Huda:
hehe..rindukan nk tdo mcm dulu2..tp sekarang mimpi je lah..owh bapa kpd aliyah tu makin 'membesar' ke skrg???hehe


Nadia:
hihi..aku rasa zaman dolu aku lagi berisi drpd skrg..tgk jari tgn pun dh thu..nampak jugak gemuk2 dia tu..huhu