Saturday, July 2, 2011

Imam Muda

Saya memang follow rancangan Imam Muda musim ke-2 yang disiarkan di saluran astro OASIS sejak dari mula lagi..bermula dengan episod pencarian Imam Muda hinggalah Imam Muda Unggul dinobatkan..Suka sangat sebab rancangan ni penuh dengan ilmu yang bermanfaat..(selalu berangan suami adalah salah seorg drpd mereka..hihi)

para peserta imam muda musim ke-2
kiri: IM Azlan, IM Fakhrul, IM Fadhli, IM Ammar, IM Ali, IM Nazrul, IM Hassan, IM Najdi, IM Mujahid, IM Fatah 
my favorite peserta:
IM Ali: mengingatkan sy kpd seorg teman.hihi..disamping suka dengar loghat Sabahnya..
IM Najdi: Budak(sebab dia masih bawah 20thn) ini sangat comel dan suara dia sangat sedap. klo lah alya dh besar memang mama pinangkan si najdi ni kat alya. haha..(mama alya berangan sudah)

emm yang lain2 pun sy suka jugak cuma yang 2 org ni suka dari mula lg even mereka keluar awal..


2 finalist Imam Muda. IM Hassan dan IM Nazrul..Rupa2nya IM Hassan ex-student UIA. Tapi kenapa tak pernah nampak dia eh masa kat UIA dulu?hihi..tp mmg logik pun xpernah terserempak sebab dh lain2 kulliyyah kan (IM Hassan-IRK, mama-Engin)..Nway sy sebagai ex-UIA bangga dengan kamu jugak IM Hassan.

Imam Muda Unggul, Imam Muda Hassan
Tahniah kepada Imam Muda Hassan dan juga Imam Muda Nazrul. Macam IM Hassan cakap mlm td juara adalah sekadar nombor. Mereka semua adalah pemenang. Semoga meraka semua akan menjadi pendakwah yang unggul dan disegani. InsyaAllah.

Tahniah kepada semua Imam Muda!!


Noen: Doa dan harapan pd suatu hari nanti adik kepada alya akan menjadi imam muda unggul. (yela kan alya kan perempuan mana bleh jd imam..hihi)

5 ::ThoughT(s):: :

yuki- chan said...

IM mujahid u x suke ke???
let me guest IM Ali 2 wt u igt kt sape...muahahaha

NoEn said...

IM Mujahid i suka jugak..jatuh no3..haha..ingat ko sapo???shhhh...haha..ngeh~~~

pReci0uS CheRry said...
This comment has been removed by the author.
ayu said...

alhamdulillah, IM hassan menang..suka dengan perwatakan beliau..

salam perkenalan dari ayu ^_^

NoEn said...

Ayu:
salam kenal juga dr saya :D