Tuesday, September 6, 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri 1432H


Belum terlambat rasanya untuk KAMI mengucapkan Selamat Hari Raya buat semua rakan2, saudara mara KAMI. Mohon ampun dan maaf KAMI ucapkan sekiranya ada terlanjur kata dan bahasa. Semoga Syawal kali ini lebih bermakna setelah Ramadhan pergi meninggalkan kita semua. 

Tahun ini merupakan tahun ke2 aidilfitri diraikan bersama si kecil ku alya. Sungguh kehadiran alya amat bermakna dalam hidup kami. Segala persiapan raya lebih tertumpu pada alya..sampaikan baba alya 'terpaksa' pakai baju lama sebab mama alya xsempat nak jahit baju melayu baba..tp nasib baik la baju yg ada tu sedondon..kiki..ampun ya baba, insyaAllah raya haji nnti baba dapat pakai bj melayu baru..hehe

auntie sume, mau duit raya...hehe 

InsyaAllah kalau ada kelapangan dan kalau mama alya rajin, akan dipostkan di lain entry berhubung dengan Syawal kami pd thn ini




12 ::ThoughT(s):: :

ummu muhammad said...

comelnye alya solehah pakai tudung! ;) salam eid mubarak buat kami!

NoEn said...

@ummu muhammad Alhamdulillah alya suka pakai tudung..lama tudung tu bertahan kat kepala dia :)

RynaHakimi said...

Selamat Hari raya untuk Noen dan family.. Alya tersangatlah cute bila bertudung..huhu..tomei3 :)

ziraziz said...

a,ah la..alya lg comel n ayu pkai tudung...

nak duit raye??..meh dtg beraya umah auntie...

Nadiya Abdul Halim said...

Eee...comelnya alya bertudung! Mesti mama dia saje bagi pakai comel2 tuk dptkan duit raya lebih. Hehe.

Anyway, selamat hari raya nureen!

nadia said...

noen...slmt hari raya...maaf zahir batin...sorii sesangat x g umh ko ms ry kt klntn aritu...mmg dok lam umh aje ms ry...huahauuaaua...

nadiya: pesal nk komen kt blog xbleh ek?

NoEn said...

@RynaHakimi Selamat hari raya jugak tuk rina & family..

NoEn said...

@ziraziz ayu dan comelkan..hehe..terserlah ketembamam pp nya itu..

umah auntie zira kt mana?hehe

NoEn said...

@Nadiya Abdul Halim ya..ya..pakai tomei2 baru org geram..bila org geram mesti dpt duit raya..hehe

Selamat hari raya jugak tuk bb Adel, mama and papa Adel :)

NoEn said...

@nadia Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin..itu la aku pun xdan nk contek ko!!

k.long pun dtg mlm raya ke2 klo xsilap aku..ngan ummie n abuya serta adik2 dia sekali.

p/s: Aaah la nadiya, apesal xleh nk comment kat blog ko??

Mila@Rimbun said...

selamat hari raya jugak.. chomelnyer aliya... nak duit raya jom lah dtg rumah aunty yerr

NoEn said...

@Mila@Rimbun Selamat Hari Raya Auntie Mila dan keluarga :D