Monday, October 17, 2011

Riadah

Salam..semoga semua org ceria dan sihat sejahtera.
semalam sekali lagi kami membawa alya ke playground untuk bermain..Seronok tgk dia main walaupun hanya main gelongsor jer..hehe..

baba dan alya jemput mama dari kerja, terus kami ke taman permainan berhampiran tempat keje mama..playground ni terletak di tepi pantai marina berhampiran juga dengan telaga simpul. Masa mula2 kami sampai tu tak ramai org lg..seronok la budak kecik tu main..bila dh ramai org, dia dh kurang main sebab asyik sgt tengok/perhatikan org main..huhu..alya, mcm tu la..seorg yg suka memerhati..

baru nk start main

syok main sebelum orang bertambah ramai


baba ckp nnti lain kali setiap sabtu atau ahad, boleh la datang sini lepas ambil mama dr kerja..tp kene bekal pisang goreng or keropok goreng siap2..xde la boring sangat mama dan baba..hehe..makan sambil perhatikan alya main.. ^_^


bagaimana dengan hujung minggu anda semua?pasti seronok habiskan masa dengan keluarga kn??




6 ::ThoughT(s):: :

Zefa NorAsmara said...

Nampak cantik dan bersih tmn permainan ni.. Bila tmn cantik dan bersih, bukan anak2 je gembira, ibubapa yg menunggu pun rasa selesa.. :D

NoEn said...

@Zefa NorAsmara betul tu..kat sini xramai org main, sebab tu bersih kot..lagi pun sini dlm kawasan rekreasi. kebersihan terjaga sket

ziraziz said...

kalau alya ada 'kawan' mst lg bes dia main :P

NoEn said...

@ziraziz hehe..'kawan' yer..tunggu la dulu..xpuas lg bermanja ngan alya..hehe

ummu muhammad said...

lagi jeles..mesti baju comel alya tu jait sendiri..wahhhhh bestttnyeee mama alya nihh!!

NoEn said...

@ummu muhammad jeles nk main same eh..hehe.

aah kebanyakan bj2 alya mama dia jahit sendiri..klo beli mahal..haha kedekutkn mama dia ni :P