Sunday, December 18, 2011

Si Gadis

Alya Adriana, si nisbah yang tinggi.

mama...birds

mama, birds fly

ma, bird..bird..

okay birds are gone!!! lets go find a cat T_T


Si gadis saya ni sudah besar la ^_^




16 ::ThoughT(s):: :

Ummu Muhammad said...

hensem lawannya cantik!!..alya cepatnye dah cakap..tak sampai 2 tahun pun lagi ;)

NoEn said...

@Ummu Muhammad hehe..boleh la cakap sket2..even belum fasih..masih boleh di faham dan kadang kala tak faham pun ape yg dicakapkan..hehe

RynaHakimi said...

Sweetnya alia.. Cantik bila bertudung.. Semoga jadi anak yang solehah, tolong mama n baba bila besar nanti ;)

Suzie said...

Comelnya...

Nadiya Abdul Halim said...

Comelnye!!!

NoEn said...

@RynaHakimi TQ auntie ryna..and insyaAllah..kami juga doakan semoga auntie cepat dapat baby juga :)

NoEn said...

@Suzie hehe..tq auntie suzie ^_^

NoEn said...

@Nadiya Abdul Halim TQ :D

Mila@Rimbun said...

chomelnyer dieeeerrr

Zefa NorAsmara said...

Alahai, cumelnya dia. Suwet sgt2 pakai tudung.. semoga Alya jadi anak yg solehah, berjaya di dunia dan akhirat..

Nida said...

Kak Nida suka sangat tengok gambar first tu. Nampak sangat natural... cute sesangat Alya ni :)

NoEn said...

@Mila@Rimbun tq aunty mila :D

NoEn said...

@Zefa NorAsmara InsyaAllah...amin

NoEn said...

@Nida hehe..mama dia main snap jer gambar tu..mama dia pun sgt suka 1st pic

fieda said...

tomeynyer dia..

NoEn said...

@fieda TQ :)