Wednesday, January 18, 2012

Not Feeling Well

Assalamualaikum dan selamat pagi..
hati mama tak keruan lagi..hampir seminggu demam alya on off aje..dah bawak g klinik dh..kejap baik demamnya, pastu demam balik...kalau masa amik alya kat taska dia tak demam, nnti tgh2 malam akan demam balik dan sebaliknya..suara pun makin rock.

yang paling geram kat budak kecik tu dh pandai buat perangai baru..tak nak makan ubat la pulak..nk boleh ke makan ubat bukan main lg kene pujuk rayu..pastu bile ubat dh masuk dalam mulut dimuntahkan balik..sabar je lah..


duhai anak kesayangan ku, cepat sembuh ye sayang..

8 ::ThoughT(s):: :

Nida said...

Mungkin cuaca menyebabkan demam on and off.. kena bagi banyak minum air putih

Suzie said...

ubat kena bagi setiap 4 jam kalau demam teruk.tengah malam pun kena bagi ubat.tengah malam selalu akak bagi ubat buntut je

NoEn said...

@Nida mungkin juga kak..cuaca sekarang tak menentu..2-3hari panas terik, pastu hujan pulak 2-3 hari..

NoEn said...

@Suzie dia demam tak teruk pun kak..tp kali ni mcm lambat nk sembuh..sy mmg make sure suhu badan dia tak naik..susah hati betulkan bile anak tak sihat ni

umialya said...

Mg Alya cepat baik

Ummu Muhammad said...

alya demam nak adiklah mama.. ;P

NoEn said...

@umialya mudah mudahan..kesian kat dia kak..petang semalam dh ok, igtkan tak demam lagi la sebb aktif je dia, tp tgh malam tadi demam lagi..huhu

NoEn said...

@Ummu Muhammad erk...mungkin kot..haha..insyaAllah kalau ade rezeki dapatla alya adik..hehe