Tuesday, February 14, 2012

Pengubat Rindu

Khas buat tatapan Baba yang dirindui...






Update kes alya: Kat school semalam dah tak muntah, cuma pagi tu alya berak cair sekali. malam tadi, around 8 p.m alya muntah sekali lagi, pastu tengah malam(mama mamai, lupa nk tgk jam) muntah lagi sekali..perut masih kembung..pagi tadi takde berak lagi..moga2 alya cepat baik ye sayang...huhu



Baba, anak dara baba with new pajama ;p




10 ::ThoughT(s):: :

umialya said...

alahai. kesiannya alya, moga cepat baik ye sayang..

Ummu Muhammad said...

tinggi si alya ni...panjang nampak die tidur

NoEn said...

@umialya mudah2an kak..kesian tgk dia tiap kali dia muntah

NoEn said...

@Ummu Muhammad hihi..tinggi ya..agaknya la kot..ikut baba dia la tinggi..mama dia ni endek jer..hehe

Suzie said...

sian nya ....mesti penat tu kan

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

anak saya yg no2 perut sensetif kalau takmakan ontime mesti asik muntah2.. baba dia pg mana? keja ye??

NoEn said...

@Suzie tak thu la kak, tapi dia aktif jer..

NoEn said...

@mama amana: ini tak tahu le pasal perut sensitif ke ape..baba dia keje(weekend baba)huhu

Nida said...

olorrr... kesiannya Alya... bagi minum air 100 plus yang dah takde gas... moga Alya cepat sembuh ye sayang..

NoEn said...

@Nida Alhamdulillah kak, dia dh tak de muntah2 lagi dh..lega rasanya :D