Monday, April 30, 2012

Wordless: Alya

ini bebear alya ;)


Pergi mana-mana pun bebear kena ikut sekali ^_^





8 ::ThoughT(s):: :

umialya/k.tini said...

alahai comelnya

deno said...

comelnyeee... bobo eh? anak buah deno pun ada anak patung yg dia akan bawa ke mana saja die pergi

NoEn said...

@umialya/k.tini hihi...comel..dia yg suruh amik gambar dia ngan bebear dia tu

NoEn said...

@denoitu le deno, dulu tak mcm tu tp bila dh makin besar ni makin tak leh berpisah dengan bebear dia tu..sabar je la

Ummu Muhammad said...

bebar hadiah birthday ke alya? mama ke baba bagi? ;)

Nida said...

hehe... tomelnya, inilah naka pompuan memang takleh berenggang dengan bebear..

NoEn said...

@Ummu Muhammad bukan hadiah birthday la..bebear tu dh ada lama dh..masa kecik2 dulu dia tak hirau pn kat bebear dia tu..tp sejak dh besar ni, dh pandai main mmg xleh berenggang ngan bebear dia tu..hihi

NoEn said...

@Nidammg kak..kadang2 naik geram jugak..nk g main pun kene bwk bebear..yg jd mangsa mama dia la jd tukang pegang bebear bila dia asyik main ;)