Saturday, June 30, 2012

Alya Memasak

Ini kesah anak dara saya..sangat la rajin anak dara saya yang satu ni...mama sibuk kat dapur, dia pun sama..jom kita tengok aksi alya di dapur ^_^

hoho...sangat busy...abes bekas2 kat rak dia punggah

agak2 alya masak ape ye..bukan main lagi beria dia masak ;)

tada...inilah masakan alya.. balloons ^_^ 

eh..kenapa belon bertukar jadi sup ni...hmmm musykil2

favorite alya...nasi + sup...asal ada sup mmg licin

ini buktinya..dia makan sorang2 tau..xde share ngan mama..
sampai menjilat mangkuk..hehe


owh alya anak mama sayang...makin hari makin bijak ye kamu...saaayyyaaaannggg anak mama 

14 ::ThoughT(s):: :

kak tini (umialya) said...

sukanya tgkalya makan, licin gitu

HanaZaini said...

Maryam cakap, "wow!! Cantiknya kawan Aya kannn.. Pandai kawan Ya masak."
Dok sebelah aku sambil 'masak'. Sebelum tu dia dah puji diri sendiri pandai masak.
~_~

NoEn said...

@kak tini (umialya) mmg kak..dia kalo ada sup mmg banyak makan...kalo tak, ratah lauk jer...sbb tu selalu buat sup tuk dia..dlm sup dia tu sy campak segala mcm..hihi

NoEn said...

@HanaZaini hehe...kawan aya cantik yer...pandai lak dia ckp cantik...kehkeh...

pasni pasti dia berebut masak ngan zahra plak..boleh la ko rilex kn?haha

ieda said...

alahh comelnyaa alya .. main masak2 yee .. yelah budak perempuan kann .. main masak2 aje lah

IntaNBerliaN said...

hihii comel!!

nanti dah besar mesti rajin tlg mama yer :-)

Zie said...

rajinnya dia masak, emm makan pun selera yer.. bagusnya dia..

NoEn said...

@iedahihi..bukan setakat masak kak..sume bende dia rajin...apa yg mama dia buat pasti dia nk buat jugak..sabar je lah

NoEn said...

@IntaNBerliaN moga2 kerajinan alya ni akan berkekalan sampai ke besar la..

NoEn said...

@Zie hihi..rajin sgt kak...asal ada sup mmg berselera dia makan..kita yg menyuap ni pun seronok...hihi

Ummu Muhammad said...

cepatnye rambut alya panjang..samelah muhammad pun kalau makan sup mintak tambah..2 mangkuklah jawabnye nasi die..sup lebi sedap mudah telah agaknye heheh

NoEn said...

hihi...mmg rambut alya cepat panjang especially rambut depan..

kan???mmg budak2 suka sup kot...klo boring nasi, wat la pasta sup, mihun sup etc..janji ada sup..lgpun masak sup ni senang..mama dia lg la suka xpyh renyah2 masak yg rumit2 tu...hihi...

izz iizza said...

sedap sup tu..sy pun suka ni..:)

NoEn said...

@izz iizza hihi...sedapla sgt ;)
sup ni bukan budak, mak budak pun suka