Saturday, October 20, 2012

Alya and Snipper

Bila Alya diberi a snipper dan sekeping kain, the result was

banyak tu

adoi...kenapa rambut? sabar je lah alya ni...semalam saya tengah menjahit...dia dok kacau2 saya menjahit..so tak nak kasi dia kacau, saya bagi la snipper ngan kain untuk dia snip..memang itu pun yg biasa sy buat...daripada dia main gunting baik kasi dia snipper..sy tahu ia bahaya tapi sy ada kat sebelah dia masa tu....sy ingatkan dia snip kain, rupanya rambut dia yang jadi mangsa...siap cakap mama, rambut alya cantik..adoi ya anak, itu bukan cantik lagi dah..huhu..nasib baik rambut belakang, klo rambut depan tak tahu la mcm mana rupa alya (T_T)


snipper tu lebih kurang macam ni la
image: google


Alya seorang yang bijak...ada2 jer benda dia buat setiap hari yang membuatkan mama dia pening tapi dlm masa tersenyum ^_^




12 ::ThoughT(s):: :

kak tini (umialya) said...

bahaya tu..

syiela said...

doran ni mmg... dapat je benda baru mmg nak explore semuanya...

saya dulu iqbal pernah dapat gunting yang sedihnya habis rambut depan dia gunting RAPAT.jadi ak stabilkan semula kami terpaksa bawa ke kedai dan trim pakai no.1.Ha dah macam botak la jadinya pastu :)

NoEn said...

@kak tini (umialya)
huhu...bahaya..bahaya

NoEn said...

@syiela
woho iqbal lg advance
nasib baik alya potong sket jer rambut belakang dia

Ummu Muhammad said...

woooo noen tu tajam tu...

NoEn said...

@Ummu Muhammad
huhu

IntaNBerliaN said...

hihii kelakarlah alya ni... mama dia gunting kain.. dia nak gunting rambut yer.. :-)

izzati husna said...

budak2 mmg kuat mencuba.. teringat dulu mse una msih kecik una nakal mcm tu la :)

NoEn said...

@IntaNBerliaN
huhu
lain yg diberi
lain yg dia buat

NoEn said...

@izzati husna
hehe
budak2 tengah nak explore
macam tu la

MaDihAh said...

patut laaa
blh bkk salon la plok pahni nyo...
suh sepupu2 alya join skli....kompem maju...muahaha

NoEn said...

@MaDihAh
muahaha
join venture ngan sepupu2 dio yer