Monday, October 22, 2012

Another Trial (-_-)

Cubaan untuk kesekian kalinya...alya tekun berusaha nak buat peace...owh gambar ni gambar semalam...bila dia sedar mama snap gambar dia, sibuk la dia nak buat peace V

ok mula2 betulkan jari-jari anda



buat betul2 nanti salah



PEACE!!! haha masih tak jadi peace alya ;p



erk..perasan tak alya asyik pakai baju tidur yang sama jer...huhu


18 ::ThoughT(s):: :

Yana Aina said...

hehehh comelnya .. jari kene lembut lg tue ^^

syiela said...

nanti pandai la hehehhe... asyik sekali dengan bebear dia :)

Nur farahiza said...

hahah , tangan budak kecik mesti keras sikit , nak buat peace mesti jadie no 3 , comel la alya nie

Cik Zaniff said...

singgah sini..slm kenal ye..
peace alya..:)

Kesuma Angsana said...

he he comel je

fiqkbe said...

itu tigeee... bkn peace :P

Mak Wardah said...

Salam kenal...
Comel sangat....

NoEn said...

@Yana Aina
haha...ye la kn
jari kene lembut lg

NoEn said...

@syiela
dh byk kali cuba tapi fail

NoEn said...

@Nur farahiza
kan
tp ok la janji mak dia paham

NoEn said...

@Cik Zaniff
V

NoEn said...

@Kesuma Angsana
hihi

NoEn said...

@fiqkbe
mampu buat tige jer
peace masih gagal

NoEn said...

@Mak Wardah
salam kenal
tq kak

wantie said...

hehehe... cute sangat kan, bila anak kecil gigih belajar.

anak akak pun, sekarang kalau suruh ambil barang. mcm mcm dia ambil. satu pun tak betul haishhhh

jelah said...

dlu adk sy pon cmtu jgak...skrg nie dh pndai dh...haha

NoEn said...

@wantie
kalau bab amik barang tengok keadaan jugak
kadang tu betul
kadang tu xbetul
hehe

NoEn said...

@jelah
dah besar sket nnti alya pun sure akan pandai jugak kan nk buat peace :)