Tuesday, October 30, 2012

Beautiful Nails

Activity time balik kg hari tu...mama yang tak de kerja, si anak pulak bagi kerjasama yang baik punya (^o^)~~

malam berinai...hehe
kiri: chu alya tolong pakaikan inai untuk alya

dan hasilnya....

gambar pagi semalam on the way to school ;)

mama pun pakai inai jugak...sebab alya jeles tengok kuku mama cantik la dia pun nak pakai inai jugak...hehe...saja usik dia
"alya, nails alya darah la..."
"mane ade darah, santik la..."
bijak..bijak..clever la anak mama ni ;-P


seronok sebab ada geng!!! baba, jangan jeles k ;p


21 ::ThoughT(s):: :

Mieya Atiera said...

haha. best pakai inai. cantik sikit kuku tu :)

umialya said...

alahai..comelnya alya

Nur farahiza said...

kak saya pun nak pakai jugak *tunjuk cari kelip kelip mata sikit , hehehe :)

aTieYusof Family said...

cantik kuku alya :)
Mau juga dia pkai inai...

nur said...

cantik nail alya... best kan ada anak perempuan, boleh geng pakai inai :)

Suzie said...

akak last pakai masa kahwin lepas tu tak pernah pakai lagi

Ummu Muhammad said...

noen alya nyusu noen ke tu? Bnyk na susu tu

Kesuma Angsana said...

hamboi sempat juga berinai2 ni

NoEn said...

@Mieya Atiera
hehe

NoEn said...

@umialya
comel ke???hehe

NoEn said...

@Nur farahiza
pakai la... ;)

NoEn said...

@aTieYusof Family
itu la...pelik juge
igtkan dia xnk

NoEn said...

@nur
betul2...ade geng

NoEn said...

@Suzie
sy pn ni 1st pakai lepas kawen ;)

NoEn said...

@Ummu Muhammad
ish mane ade...fm la tu
susu mama dia ni ade sket2 je lg
buat alya lepas rindu jer

NoEn said...

@Kesuma Angsana
hehe...sempat jer ;)

PinkUmmi said...

bukan main lg kuku dia cntik

MamaDaniel said...

mmg chantik la kuku dia... auntie dah lama tak main inai2 ni.. almaklumlah semua adik beradik dah kawin.. tunggu anak sedara la.. hehehe

NoEn said...

@PinkUmmi
heehehe

NoEn said...

@MamaDaniel
sebenarnya mama dia yg mengada nk pakai inai...
xsangka alya nk pakai jugak
mamaD, bukan majlis kawen pun still leh pakai inai pe ;)

IntaNBerliaN said...

alisha pun sk pakai inai :-)