Thursday, October 11, 2012

Coffee Barley & Susu Kambing Madu

TQ to kak tini sebab sudi hadiahkan kami sample kopi barli dan susu kambing madu ni..nanti saya cuba ya kopi ngan susu kambing ni ye...kene tunggu hubby ada sekali baru boleh cuba sebab sy tak berapa gemar akan kopi ni..nnti boleh share minum ngan husband.. ^_^



Saya suka minum air barli



14 ::ThoughT(s):: :

Mieya Atiera said...

Agak2, apalah rasanya kan. tak pernah rasa lagi

wantie said...

tak pernah rasa lagi ni. nak juga rasa. kat mana leh dapat ek?

kak tini (umialya) said...

kan akak kira dah tu, 1 ntuk NoEn, 1 ntuk suami & susu kambing tu ntuk Alya

NoEn said...

@Mieya Atiera
akak pn xpernah rasa..hihi

NoEn said...

@wantie
boleh jenguk kat blog k.tini..dia ada jual ;)

NoEn said...

@kak tini (umialya)
hihi...untuk alya ada jugak eh..igtkn sume tu untuk sy..kehkeh (dasar tamak)
xpe kak, kene tunggu hubby jugak.
nak rasa sama2..hehe

Kesuma Angsana said...

wah bestnyer !

NoEn said...

@Kesuma Angsana
hihi..mestila best ;)

MamaDaniel said...

barli bagus.. buat sejuk badan di musim panas.. :D

IntaNBerliaN said...

sy pun ada dapat yg barli tu.. mmg sedap :-)

NoEn said...

@MamaDaniel
betul2...sy suka barli..tp xpernah buat sendiri..beli yg kat kedai jer..hihi

NoEn said...

@IntaNBerliaN
sedap eh...kene cuba ni...xtry pun lg

Ummu Muhammad said...

saye suke kopi..kaktini melah pos sini jugah wahaaahaa

NoEn said...

@Ummu Muhammad
haha...k.tini, ade org mintak tu..