Wednesday, October 24, 2012

Pokok Pisang

segar dan sihatnya pokok pisang baba alya ni...jangan la monyet buat kacau lagi...kesian kat baba dah banyak kali tanam pokok pisang kat kebun dia ni..




eh tetiba je mama rajin jenguk kebun baba...hihi


13 ::ThoughT(s):: :

umialya said...

untungnya ader kebun..

Cikgu Ma said...

pisang apa ni?

Mayang ABDUL RAZAK said...

UMAH SAYA PUN BYK MONYET...

NoEn said...

@umialya
haha...xde la besar mana kebunnya kak
tanah kat tepi umah tu je ;P

NoEn said...

@Cikgu Ma
entah la...tanya hubby dia pun da lupa

NoEn said...

@Mayang ABDUL RAZAK
kat sini dulu banyak sangat
lepas perhilitan pasang perangkap, dh xde..
sekarang ada la nampak 2-3ekor dr jauh..harapnya xdtg dekat la kan

Yana Aina said...

selalu jumpa pisang jerk kat market ... hehehh

Tihara said...

as salam,

best taw gardening dapat hasil :)

NoEn said...

@Yana Aina
hehe...klo tanam dapat makan byk..hehe

NoEn said...

@Tihara
best la jugak..setakat bahan asas masakan amik je kat kebun belakang umah jer...

Mieya Atiera said...

Comelnya pokok pisang nie. kecik je.

NoEn said...

@Mieya Atiera
kecik sebab xbesar lagi...hehe ^_^

QasehnyaRania said...

monyet mmg suka kan..

tak pe pelan2.in shaa ALLAH