Monday, October 15, 2012

Tekun Berkarya

Lagi cerita alya...tiada apa yang menarik cuma malam tadi snap gambar alya yang tengah khusyuk melukis sesuatu di bukunya...bila baba alya tanya alya buat ape, dia cakap mata...lukis mata la tu...boleh la kan..ade rupa mata tak yang dia lukis tu?hihi


antara buku aktivity yang kami belikan untuk alya..bestnya buku ni sebab boleh erase balik ape yang dia conteng...kami ada belikan buku macam ni 2 buah...biasanya dia gilir-gilir lukis kat buku tu..marker tu dah berdozen kami beli..ye la selalu lepas dia guna, dia biar tak tertutup..kering la dakwat...nasib baik beli kat kedai RM2 jer...layan je la


Bukan buku aje, dinding rumah pun jadi mangsa



16 ::ThoughT(s):: :

Mayang ABDUL RAZAK said...

tak pe r asalkan dia nak menulis dan seronok...

Mia Kassim said...

Anak sya pun camtu....(^_^) salam kenal dan follow

kak tini (umialya) said...

rajinnya alya

Mieya Atiera said...

Budak-budak, conteng dinding tu biasalah.

nur said...

hahaha, mmg semua budak2 sama... lepas penat conteng kat kertas, mereka akan cari dinding, ekekeke

Takpe, layankan aje la mama :)

Suzie said...

Proses membesar

NoEn said...

@Mayang ABDUL RAZAK
aah...betul tu..
kadang bila dia syok melukis kita boleh buat kerja lain
dia xkacau kita

NoEn said...

@Mia Kassim
samala ye
tq salam kenal jugak
dh follow balik

NoEn said...

@kak tini (umialya)
amin..moga sentiasa rajin sampai besar ;)

NoEn said...

@Mieya Atiera
kan..xleh lari dh

NoEn said...

@nur
layan je la...

NoEn said...

@Suzie
betul tu
ada jer tiap hari bende baru dia buat ;)

IntaNBerliaN said...

buku apa tu kak?.. buku tu lain dr biasa ke..? mksud saya, kertas dia tu... kertas bukan mcm yg buku2 biasa tu ek?

NoEn said...

@IntaNBerliaN
aah...macam laminated paper
beli kat popular

Ummu Muhammad said...

noen baru tgk2 kat ikea papan hijau somel..berangan nak buatkan bilik muhd n abdullah santek2..berangan jelah boleh T_T

NoEn said...

@Ummu Muhammad
yup sebelah blackboard, sebelah lg whiteboard kn? abg kite ad beli..
nnti bila2 p kL nk beli jugak la 1 untuk alya

ape lak berangannya..buat la pasti jadi..hehe