Wednesday, November 7, 2012

Types of pain

Types of pain

BillionBeats

it depends on how we evaluate the pain...if kita amik positive side, the pain can change us and vise versa kan? so selalu think positive (^_^)...pasti ada hikmah di setiap kejadian



14 ::ThoughT(s):: :

Jue Jaynee said...

ya betul tu..
mesti ada hikmah kan

adyna said...

setuju noen.. yg pasti kita kena sabar kan ;)

p/s: pernah dok tok jembal kat airport ,teringat air buah gelas besar ;)

QasehnyaRania said...

apa yg berlaku ada hikmah

tunggu enti esk saya buat apa dengan roti tu yer.. ;)

ieda said...

dua2 kesakitan itu payah utk kita terima huhuh

umialya said...

setuju.. ada hikmahnya...

Tihara said...

as salam

bila dah sembuh dari sakit..Ya Allah betapa nikmatnya kesihatantu..kena bertahmid banyak2..insya Allah

miz ruha said...

think positive... ^_^

nur said...

Yup, bergantung kepada cara kita handle...
Skrang dalam fasa "Permenant Head Damage"... terasa nak keluar sekejap, tapi kena teruskan juga walau sakit mcm mana sekalipun :)

aTieYusof Family said...

Betul...betul...betul..
kena percaya setiap yg berlaku pasti ada hikmah yg tersembunyi..:)

Ummi Iman said...

Askm. Singgah sini.. :)
Setiap yg berlaku byk beri pengajaran dan dijadikan panduan dalam hidup. Sentiasa belajar dari apa yg terjadi. Itu lah saya....

p.s: AI bukan kerja offshore ;)

nuyui a.k.a miss YUI said...

btol sgt2 tu..

syafiqakarim said...

think positive :)

Mieya Atiera said...

Yup, setuju.

IntaNBerliaN said...

betoi u... pk positif