Saturday, January 5, 2013

Puteri Solehah

Si gadis yang ayu bertudung, siapakah gerangan empunya diri??



serious


ayukah dia? maniskah dia?


konon model muslimah,
suruh amik gambar tapi dia pandang ke tempat lain :)

pagi tadi sebelum keluar rumah dia amik tudung mama cakap nak pakai tudung...tapi tudung yang dia pakai ni tudung dia sendiri..belikan masa raya hari tu ;)

alya semakin mengerti kalau nak keluar rumah kene pakai tudung..itu la yang berlaku setiap kali dia ajak mama keluar, pasti di tangan dia dah  bawa tudung mama siap2... ^_^


semoga terus membesar sebagai anak dan hamba yang solehah


19 ::ThoughT(s):: :

CikZaniff said...

dia dh tau mn yang perlu kan..bagus2..

umialya said...

Alhamdulillah, bijak2

Hanih Borhan said...

sweetnya!...

wow...bagus2...dilatih dari kecik,insyaAllah,harap2 istiqamah sampai dewasa kan...

Ummu Muhammad said...

somelnyeeeee...cantiklah kakak alya nih..cepat je rase da mcm anak dare..kejap lgi same tinggi dengan mama pulak..

p/s: mintk mama baba adik lagilah kakak

QasehnyaRania said...

alhamdulillah..semoga berterusan ye alya ;)
anak solehah :)

CeqGu said...

alhamdulillahhhhh, sejuk perut mamanya mengandung ^_^.moga jadi anak solehah sampai bila2

adyna said...

Alhamdulillah...bagus lah kalau dia ngan rela hati nak ;)

ieda said...

ayuuuuuuuuu manisssssssssss
x sangka mereka lekas membesar kan .. semoga segala doa dan harapan kita jadi kenyataan ..

sebagaimana harapan ibu dan ayah kita sewaktu kita kecil2 dulu .. aminnn ;)

Nor Salmi said...

Comelnya Alya.. Alhamdulillah Alya dah tau pasal hukum agama. Tak perlu mama dan papa bersusah payah mengajar.. Moga akan berterusan hingga dewasa.

Zira Aziz said...

Alhamdulillah..syukur sbb kesedaran tu dtg ms Alya kck lg..insyaAllah berkekalan dgn izinNya. :)

aTieYusof Family said...

wahh bagus nya Alya.. dari kecik lah kena ajar.. moga membesar sbg anak gadis yg solehah ya..amin! :)

Ummi Iman said...

Alhamdulillah. Comel pakai tudung. Suka tgk budak2 perempuan kecil2 dah pakai tudung ;)

IntaNBerliaN said...

alahaiiiii comelnya... berlesung pipit lagi :-)

NoEn said...

@Ummu Muhammad
muehehe...terbaiklah pesanan drpd UM ;p

Mila@Rimbun said...

comelnyerr alya bertudung...

Marlina Mohtar said...

Salam ukhuwwah =)

Subhanallah, sangat comel si puteri solehah. Semoga istiqomah selalu ya =)

Kesuma Angsana said...

sejuk tgk pic ni

Nisah Idham said...

comel nya anak dara..
ayu2 aje..
semoga menjado Muslimah yang berbakti pada agama kelak . InsyaAllah..

mama aryan said...

bagusnya alya...sgt2 comel