Wednesday, January 23, 2013

Wordless: Alya & Al-Furqan

Sunyi tanpa bicara

Baca...


mama...penat
terus tutup al-furqan & mata...huhu


Terima kasih ya Allah


20 ::ThoughT(s):: :

Bui Junaidi said...

HAHAHA..ANAK2 BUI PUN MCM TU LAH,KALAU D SURUH BACA BUKU/MUQADDAM TERUS CAKAP LETIH LAH,PENAT LAH..HAISSSHHH..

Suzie said...

comelnya alya...heheheh

ieda immi said...

ekek so sweet ! ;)

CeqGu said...

hehehe firas pun guna al furqan. dah lunyai pun bukunya,tapi baru cam ma,ba,da,na,a....wa asyik lupa jer. yg lagi kelakar, sampai a mesti dia sebut ayam gara2 ada gambar ayam hehehe

Kesuma Angsana said...

he he he cute sgt cara die tu

Farah Waheda Wahid said...

comelnya anak aunty yang sorang ni... he he he...

umi alya said...

part last itu yg buat makcik tini geram.. cute sgt, sib baik jauh, jika dekat2 mau dicubitnya dak alya

Mila@Rimbun said...

hahaha... cabaran tuh. akak langsung tak ajar sendiri, kalau membaca alQuran pun kira mcm tadarus tuh jer yg boleh, kalau mengajar, asyik kita ni tak betul jer. NAsib kat sekolah agama n kat taska baca alQuran everyday. Kira dua tempat belajar.

Ratu Hatiku said...

hehehehe...comel jerk

Mieya Atiera said...

comelnya perangai. hihi

nuyui a.k.a miss YUI said...

hihi,wat muka comel tu

aTieYusof Family said...

comell bah Alya ni.. sama lah tu Pa'e konon ngaji pastu tutup mata konon penat!

Wak Gelas™ said...

fenatt kanns..,ehhHHe

kinara kinatara said...

comel lah...

nurbijen said...

comel alya bertudung masa mengaji.. danish pula tak dapat fokus lagi kalau suruh mengaji... abg dan kakak mengaji, dia juga jadi pengacau

Ummu Muhammad said...

haha! anak oh anak...kelakalah kakak alya ni hhhee

p/s: sengeh makcik bace :D

Ummi Iman said...

Mata mmg dah kuyu tu ;) suka tgk alya pakai tudung

adyna said...

sejuk hati bile anak2 dgr kata kan ;)

Zefa NorAsmara said...

Hihi.. comel alya.. :-)

Mimie Najib said...

alahai alya..tak leh penat2 tau..nanti tak baca, tak cepat pndai.. :)