Wednesday, February 13, 2013

Cerita dihari Sabtu

Alkisah sabtu lepas kami ke kuantan sebab kena ambil baba alya kat sana...tiket bas nak balik kemaman dah habis...nasib baik ada lagi tiket ke kuantan...tapi ai tak kesah pun sebab sambil2 tu boleh jenjalan ke kuantan kan...dah lama tak turun kuantan...huhu

since chu alya ada, kita pergi bertiga ke sana...jalan2 cari makan...alya belum apa2 dah minta nak makan...ehehe..macam biasa tiap kali pergi ECM mesti makan kat noodle station..maklum ler kat sini mane ada kan NS ni...ehehe


makan sambil tengok mama kat sebelah

chu alya pun ape kurang nya...ahaks

 macam biasa, bila anak dh kenyang baru mama boleh makan...hmmm dekat separuh juga la alya makan...abes baju dia kene sup...nasib baik bawa baju spare...alya...alya


baru masuk kerja hari ni...lama betul bercuti..ahaks


14 ::ThoughT(s):: :

Zira Aziz said...

..awat x habaq..blh singgah umah.. :)

NoEn said...

@Zira Aziz
oh rumah cikgu kat kuantan ke...len kali la kami buat rombongan...ehehe

Kesuma Angsana said...

amboi seleranyer makan tu!

Nida Mohd said...

sedapnya dia mkan tuu..

mama_saly said...

wah bestnya tgk alya makan..
aunty dh terliur ni..hehe

Farah Waheda Wahid said...

seronok tengok ayya makan... jadi mommy ni kalau anak2 x nak makan mesti kita susah hati kan? (ihiks...cakap macam dah ada anak jer)... tapi memang seronoklah tengok ayya berselera makan...

Aisy Nasiha said...

ni jalan jalan cari makan ke jalan pergi ambil baba? tapi kena makan dulu ye...

Aisy Nasiha said...

bestnya tgk alya makan tu

aTieYusof Family said...

semangat nya tengok Alya makan.. comel nya! best nya jalan2 Kuantan..;)

Ummi Iman said...

Selera tgk alya makan

SoNice said...

berselaranya dia mkn..tetiba rasa lapor pulak..

NoEn said...

@mama_saly
ehhe...kat KT pun ada noodle station ni aunty...sila la pergi :)

NoEn said...

@Farah Waheda Wahid
jadi mak ni, bila ank dah kenyang baru kita ada selera nak makan...lain dengan bapak, anak belum makan, nasi dlm pinggan dia dh licin...hehe

Bui Junaidi said...

BERSEMANGATNYA DIA MAKAN..HIKSSS