Saturday, March 30, 2013

Bergaya Dengan High Heels

pada awalnya takde niat pun nak amik gambar si kecik ni sebabnya dah lewat kan...tapi bila keluar rumah tengok si kecik ni bukan main lagi jalan kat depan rumah pakai heels terus cakap kat dia nak snap gambar dia..haa dia pun ape lagi kan..terus posing lor ;P

Rambut pun tak bersikat lagi lepas mandi

nampak macam dah besar dah anak dara i nan sorang ni

see?? pakai heels u ;)

Heels yang saya beli lepas belajar dulu...konon2 nak pakai masa interview kerja..pakai sekali ke dua kali camtu je..xpe la ada anak dara tolong pakai heels mama dia O_O



9 ::ThoughT(s):: :

umi alya said...

besarnya kasut..

Ummi Iman said...

Mama alya punya rupanya.. tak terpelecok ke? :) auntie tak pandai pakai yg ada heels ni ;)

nurbijen said...

bukan main lagi anak dara mama ni... pakai high heel lagi.. dah besar pun dia :)

QasehnyaRania said...

amboi2 alya.. sakan dia ye :)
nak ke mana tu :)

ieda immi said...

aduhh anak dara memang pandai bergaya kan ekke ;)

Yumida Huda said...

pewit..siap pakai heel lg

Kesuma Angsana said...

hehehe kemain lagi dier yer

mama aryan said...

wah..dah pandai dia bergaya ye

Mimie Najib said...

amboi alya..dah pndai bergaya dia ye.. :)