Sunday, March 10, 2013

Penyakit Malas


Sumber: FB


12 ::ThoughT(s):: :

Aisy Nasiha said...

itulah, tahu, tapi sering juga malas........
semoga ada masanya boleh kalahkan sifat ini

zulhilmi tempoyak said...

agak susah nak ubat pnyakit tu...huhu

doktornya adalah kita..

zulhilmi tempoyak said...

agak susah nak ubat pnyakit tu...huhu

doktornya adalah kita..

nurbijen said...

susah juga nak lawan malas tu...
Kena kuat semangat baru boleh lawan...
Harapnya semangat tu selalu ada dalam diri kita :)

Etuza Ezawarna said...

marilah kita istiqomah melawan penyakit malas ni..jahat tul malas ni..

Ummi Iman said...

ada masa rasa malas je.. tak suka juga bila dalam perasaan malas ni.

Mieya Atiera said...

hehehe. Mieya pon dah mula malas nak berblogwalking... hehe

IntaNBerliaN said...

sy ni pun ada ppenyakit mls ni.. mcm2 mls ada.. mls nak msk, mls nak lipat baju mls nak iron baju... semualah, tp tu la, dlm mls pun kene buat jgak.. hihi

nuyui a.k.a miss YUI said...

malas ni selalu ada....

aTieYusof Family said...

Takmo malas2 dah lepas ni..:)

Kesuma Angsana said...

tulah pasal, tau tapi penyakit M tu asyik dtg aje cam ner

mama aryan said...

kdg2 mmg jadi pemalas jugak akak nih..hihi