Wednesday, April 24, 2013

Don't Be Sad...SMILE :-)

La tahzan, jangan lah kamu bersedih hati sesungguhnya Allah bersama mu


akan tetapi


setelah kering air matamu, bangkit dan senyum lah...semoga kamu akan menjadi lebih kuat...

pic:google


18 ::ThoughT(s):: :

Kuazue Mohd said...

yeaah...senyumlah..walau hatimu menangis...

aizu's life said...

senyuman bisa melegakan hati :')

umi alya said...

:)

Mila@Rimbun said...

hati sedih ataupun hati senang.. semuanya dari Allah...
لا حَوْلَ وَ لا قُوَّةَ اِلَّا بِاللّهِ

ieda immi said...

senyum selagi boleh ..
insyaallah allah bersama mereka yg sabar di dalam setiap senyuman itu

Ummi Iman said...

Azam tak mau nangis2 dah, melainkan utk Allah. Senyum... awet muda ;)

husna zahidi said...

kalau dh x mmpu nk tahan, menanges je yg mmpu menenangkan..=)

Jemarisuri said...

senyum wp ia pahit...

Suzie said...

Kadang2 sedih pun bagus baru kita tahu siapa kita

MamaDaniel said...

Hari ni sure senyum.... kat ganu cuti... esok kita plak cuti.., weeeeeeee

fiqkbe said...

senyum seindah suria ;D

BUI JUNAIDI said...

SENYUM ITU SEDEKAH..:)

eika_jps said...

salam perkenalan....

senyum itu sedekah...walaupn hati menangis tp bibir tetap menguntum senyuman....

jemput singgah blog eika yer

http://atikarafina.blogspot.com/

Mimi Azirah said...

senyum tak perlu kata apa apa

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

tetap sneyum walaupon hakikatnye kdg2 tu payah kn kak=)

IntaNBerliaN said...

senyum walaupun sedang hadapi dugaan yg berat kereana senyuman mampu meringankan beban yg sdg ditanggung :-)

Sophia Hany said...

senyum tu boleh jadi senyum fake dengan senyum real..Jadi kebanyakkan org senyum fake..

Deqla Manjew said...

bila bersedih ingat Allah ada bersama.. tp bila gembira, bahagia Allah jgn dilupa... =)