Tuesday, April 30, 2013

Menang GA Lagi...

Alhamdulillah..rezeki saya lagi..tau2 aje saya tengah nk convert ke CP, sekali menang la pulak GA dari k.mila, 2ketul pantyliner...thanks kak sebab pilih saya sebagai one of the winners...


Rezeki dari Allah datang dalam pelbagai bentuk...tak kira masa dan tempat...rezeki tukang kunci dipagi hari gara2 puteri kesayangan saya pergi kunci kereta dari luar sedangkan kunci kereta ada dalam kereta...terpaksa panggil tukang kunci untuk unlock balik kereta tu...alhamdulillah rezeki tukang kunci...see Allah kalau nk bagi rezeki kat seseorang tu dalam pelbagai cara...dan juga mungkin peringatan untuk saya bahawa rezeki yg Allah bagi kat saya tu ada bahagian orang lain juga...


sorry lately xde mood berblog, nk blogwalking pun xde mood apetah lagi nk up entry...


17 ::ThoughT(s):: :

Ratu Hatiku said...

Alhamdulillah..tahniah.. :)

MamaDaniel said...

Xde mood? Hmmmmm.... mungkin tanda ada rezeki nak datang..... =)

Farah Waheda Wahid said...

tahniah mama ayya... erks... u x der mood ker dear? apakah? apa2 pun semoga mood tu datang kembali...

Mieya Atiera said...

tahniah kak. Mieya pulak, jangan kata takde mood, nak blogwalkingpon takde masa. Nasib baik ada juga masa update blog.

Ummi Iman said...

Tahniah. Rezeki tukang kunci dari Alya ;)

nurbijen said...

Tahniah mama Alya..
Saya pun mcm tu, mood berblog turun naik...

Mila@Rimbun said...

Dah sampai rupanya yer..

Rezeki Allah dalam pelbagai bentuk kan... kekadang Allah bg kita rezeki masa lapang tapi tiada rezeki untuk beribadah.. maka kita lalai jerr..
Tapi kekadang Allah bg kita sibuk, tapi Allah bagi juga rezeki ibadah.. dalam sibuk pun sempat beribadah... Maha Suci Allah
لاحول ولاقوت الا بالله العلى العظيم

umi alya said...

gamaknya mood berblog bermusim, akakpun gitu jugak, krg ni idea kering kontang

Meyra John said...

Saya menang Lanyard / Coin Purse x 1 dari awak untuk segmnet bubbly-associates-giveaway. Saya sudah try contact awak banyak kali tapi awak tak bagi respon pun. :(

contact saya dekat https://www.facebook.com/kozyjohn

n O e s u h a i m i said...

tahniah...bess dapat hadiah

BUI JUNAIDI said...

TAKDER MOOD?PERKARA BIASA KALAU JD BLOGGER..HIHIHI

Zefa NorAsmara said...

Alhamdulillah..tahniah.. :)

NoEn said...

@Meyra John
Meyra, u kene contact penganjur, bkn sy...maybe sis farah xde masa nk reply your email...sabar la lgpun br semalam kn dia umum pemenang. ^_^

Ps: kt email n fan page sy mmg xdpt sbrg pm or email dr u

miz ruha said...

alhamdulillah.. tahniah... :)

Suzie said...

rezeki ada di mana2 rajin dengan malas je ...kan

IntaNBerliaN said...

betoi2.. rezeki ada dimana2 & xkira bila

Deqla Manjew said...

tahniah dear.. murah rezeki kamu...