Wednesday, April 17, 2013

Wordless : Alya

Dah pandai tiup belon....
masa birthday haritu beria menangis xkasi org tiup belon...huhu

aksi nak dagho mewarna...sungguh 'sopan'...hihi


19 ::ThoughT(s):: :

Mieya Atiera said...

tiup belon pon sempat lagi buat mimik muka. Nie mesti geram sebab gambar kena tangkap

siti zawiah said...

salam..nak menang tudung,skirt,topap dan lain2?jom join ni.. http://sitizawiah95.blogspot.com/2013/03/segmen-suka-suki.html

cik azLyzah⊙.☉ said...

perghhhh...aksi nak dagho sangat2 xtrem...kene tulis dekat bawah tu "jangan tiru aksi ini" wahahahahhahaha

Kesuma Angsana said...

comel aje gaya anak dara ni yer

Kakzakie said...

Amboi jelingan anak dara masa tiup belon tu tak menahan auntie tengok:)

Gaya nak cari keselesaan tu Noe jgn marah...

NM03 said...

salam kenal. singgah sini terus follow. jom tukar link, citer dan pendapat. kalu sudi, jom ke teratak saya juga, maceh.... :p

n O e s u h a i m i said...

mcm aksi nk terbang jer.. :)

Tihara said...

comey muka dia tiup belon :)

nurbijen said...

dah pandai tiup belon yer, danish tak berani lagi :)

BUI JUNAIDI said...

HAHAHA..LUCU BETUL AKSI DIA MERWARNA TU..MCM2..

CeqGu said...

rajin tahap superman hehe

QA's ~ mamapapa said...

Ehehe..comel2..dh pndai tiup belon msti nk mniup jekan?

Deqla Manjew said...

beraninya dia tiup belon..deqla x berani sbb takot meletop..haha

Liza Razak said...

alahai comelnye alya ni :)

wan nurul hezrina abd halim said...

dasyat aksi kat meja studi2..hehe

kinara kinatara said...

kina masa kecik lagi teruk dari nie agaknya kak..nie kira sopan lah lagi...huhu:)

Ummu Muhammad said...

mmg terserlh ketinggian anak daremu noen

Umi E-ca (Sms@017 - 3 3 1 0 4 0 5) said...

as salam.. bagusnya.. 3 tahun da pandai tiup belon... good exercise for their lungs too..

anak dara saya pun sama.. da pandai tiup belon da... (3 tahun) tapi tiap kali dia tiup.. dia kena keluarkan bunyi sekali.. kalau saya didapur.. ingat bunyi dia menangis kekdg tu bunyi macam orang nak beranak pun ada.. heheheh

http://girlynicknack-twins.blogspot.com

IntaNBerliaN said...

saya takut tiup belon.. takut pecah kene muka.. hahha