Wednesday, April 3, 2013

Wordless : Henna & Alya

Suka mencantikkan anak dara nan sorang ni...nasib empunya badan bagi kerjasama baik punya...sebelum ni pun pernah pakaikan inai kat dia..layannnn

merah kan inai ni...tapi mama buat comot...kiki


Cuba buat peace \/




mood berblogging hilang entah kemana...huhu


21 ::ThoughT(s):: :

babYpose said...

comelnya dia, aunty pun suka inai :)

mama aryan said...

suka pakai inai ye...

Anonymous said...

cntik warna inai tu..

nuyui a.k.a miss YUI said...

cntik2..warna inai tu terang je.

MimahAjil said...

comel je dia kecik2 nk pakai inai....

MamaDaniel said...

alololo.. pengantin kenit nih... gerammm ai!! hihihii

Kakzakie said...

Anak-anak suka bila dapat pakai inai. Kakak balik dari mekah ni pun beli inai agih pada anak-anak yg mengaji mereka suka...

Tihara said...

oh comey nya dia pakai inai :)

Ratu Hatiku said...

wah...dah cantik kuku dia.. :)

Yumida Huda said...

wah..kiut
sy pn ske tengok anak buah letak inai kat jari

umi alya said...

Lollllllll comeynya..

nurbijen said...

merahnya inai Alya... auntie tgk pun rasa jeles :)

Ummi Iman said...

Kalau Iman tengok mesti dia lari ;) dia takut tgk kuku merah :)

aTieYusof Family said...

Comel tangan Aliya pakai Inai...:)

Tuan Juhaida said...

salam.comelnya inai dia,aunty pun suka pakai inai...boleh geng!

Suzie said...

comelnya .....geram .Akak pakai inai masa kahwin dan tak pernah pakai lagi sampai sekarang

Kesuma Angsana said...

hehehe lama x pakai inai2 ni!

PuanZaniff said...

alya comel

QA's ~ mamapapa said...

hrmmm..blm prnh tepek inai kt anak dara kt rumah ni.nk try jgkla nti :)

Mimie Najib said...

besar dah alya.. ^_^

LiYa HaNiF :: said...

kalau Qalesya dia tengok mood dia... :)