Thursday, May 16, 2013

Selamat Hari Guru


Selamat Hari Guru diucapkan kepada semua guru-guru di seantero dunia...hehe..terima kasih yang tidak terhingga kepada semua cikgu-cikgu yang pernah mengajar ku secara formal dan yang tidak formal...cikgu-cikgu saya masa zaman SKBJ, MMP, IIUM PJ dan IIUM Gombak...tanpa anda semua siapalah saya...terima kasih yang tidak terhingga, hanya Allah saja yang dapat membalas jasa kalian semua...

termasuk juga kawan-kawan yang sudi berkongsi ilmu yang ada, tidak kira la ilmu apa, ilmu jahitan, ilmu parenting dan sebagainya...terima kasih

kepada Ustaz Lah dan Ustazah Harisah, anda la guru terbaik saya..terima kasih dan sayang ayah dan ma...semoga kami pun akan menjadi guru yang terbaik untuk anak-anak kami... In Syaa Allah...


Kalau ada yang perasan, saya on kan comment moderation...bukan apa senang nak balas jejak korang balik supaya tak ada yang tertinggal...


7 ::ThoughT(s):: :

fiqkbe said...

hepi teachers' day too ;)

Nisah Idham said...

Selamat hari Guru.
Nisah pernah bercita2 nak jadi Guru. tapi dah ambik course lain. hehe

Mayang ABDUL RAZAK said...

teringat kat cekgu2 taim sekolah dedolu

QasehnyaRania said...

selamat hari guru buat semua yang bergelar guru.

CeqGu said...

terima kasih...terima kasih hehehe

aTieYusof Family said...

Selamat Hari Guru Mama ALya..
jasa guru2 kita tak terbalas..
tanpa mrk siapa lah kita,.:)

Tuan Juhaida said...

Selamat hari guru!