Wednesday, June 26, 2013

Alhamdulillah...

Alhamdulillah bacaan IPU di kemaman setakat jam 3pm td telah menurun ke 81...alhamdulillah Allah telah menurunkan hujan rahmat membersihkan udara berjerebu yang kotor dan merbahaya itu...Hujan dari pagi sampai tengah hari kot...entah la sbb tak keluar office...tgk kat luar sekarang pun masih gelap lagi...harap2 kat tempat lain pun jerebu akan bertambah baik...lagipun kebanyakan tempat sudah mula hujan..Alhamdulillah


**entry ringkas sbb xde idea nk up entry....hoho

Semua yang berlaku ada sebab...jom sama2 kita muhasabah diri dan fikir apakah disebalik setiap yang berlaku itu.

17 ::ThoughT(s):: :

Aisy Nasiha said...

Samalah pendapat kita....

Masya said...

alhamdulillah .. ka selangor pun sama...

lizz said...

kat tempat saya x hujan2 lagik...moga cepat la hujan kat tempat saya pulak

Ratu Hatiku said...

Alhamdulillah.....harap2 ujn turun dgn lebat...

Noe said...

kt tempat noe ni pun ujan...harap2 bertambah baik la..

QasehnyaRania said...

sini pndah rasa sejuk sikit berbnding 2,3 hari lepas rasa bahang panas je.
buka tingkap pon terasa bau asap

Suzie said...

Semlm hujan tapi pagi ni jerebu kuat juga. Akak dah pedih hidung

nurbijen said...

Alhamdulillah, saya yg baca pun rasa lega.. kesian tgk kawan2 yg kena kesan jerebu

mama aryan said...

alhamdulillah...shah alam pun dah turun ke 78 hari ni

Mila@Rimbun said...

Alhamdulillah... rasanya KL pun dah much better

ros_reeza said...

Salam kenal.. Ros follow sini, #464.

Alhamdulillah, jerebu dah berkurangan kan.

ieda immi said...

alhamdulillahh
di pekan pun dah ujan semalam ;)

Ummi Iman said...

Alhamdulillah. Sini pun hujan lebat smlm. IPU pun dah turun ke paras sederhana.

MamaDaniel said...

Alhamdulillah..
Jerebu2 ni paling risau kat anak2 la... huhuu

aTieYusof Family said...

Alhamdulillah... cuaca dah makin OK..moga makin pulih lah..

BUNDA a.k.a KN said...

Alhamdulillah...salam ukhuwah dari bunda...

Tihara said...

alhamdulillah syukur, kita juga berada di akhir zaman,...banyak perkara yang tak terduga berlaku..moga Allah rahmati kita semua