Saturday, June 15, 2013

Alya Sudah Pandai Menulis..

Satu keterujaan yang amat bila alya menulis didepan mata...kebiasaannya bila bagi pen dan kertas, alya akan conteng apa-apa saja dan bagitau kita apa yang dia lukis tu (walaupun hakikatnya tak de rupa langsung lukisan dengan apa yang dia cakap tu)...tapi semalam alya tulis dan cakap, " mama, ni A...alya pandai" (macam biasa kalau dia buat apa2 pasti dia akan cakap alya pandai..hehe)




Alhamdulillah...mama bangga dengan pencapaian alya kali ini....rajin2 menulis lagi ye sayang...lepas ni pandai tulis huruf lain pula ye...


Anak cerdik solehah penyejuk mata ^_^


18 ::ThoughT(s):: :

Kakzakie said...

Eh... memang dah pandailah tengok gambar no. 2 tu ada A. Betullah mesti dia happy. Nak kena puji selalu budak-budak ni tau..

aTieYusof Family said...

wah! pandai Alya dah pandai tulis A..:)

wantie said...

pelan pelan. biar dia main conteng conteng dulu...

nanti dah biasa tangan tu pegang pensel

umi alya said...

alhamdulillah, alya sudah pandai

ieda immi said...

ala2 ... good start !
insyaallah alya kena lebih lagi rajin menulis .. biar dia conteng sekalipun , tu step terbaik utk belajar menulis ;)

nurbijen said...

Alya memang pandai :)
Danish suka tgk video squiggling... sesuai utk meransang anak2 menulis... ni link video:
http://www.youtube.com/watch?v=aPK4pTWBZVU

QasehnyaRania said...

alhamdulillah.
bagus alya ni

Tihara said...

tu dah ada nampak huruf A, pandai :)

Tihara said...

klik RHB 4 U

Deq's Qienz said...

wahh tahniah alya,.perkembangan y baikk :)

Nao Mei said...

Alhamdulillah...dah pandai pegang pen dah tu...hihi..

Suzie said...

X ingat bila anak2 kak z pandai tulis n baca tapi bila habis tadika Je mmg dah boleh baca Dan tulis dgn lancar

Ummi Iman said...

Wah tahniah Alya.

Mimi Azirah said...

Alhamdulillah..seronokkan bila tgk ank dh pndai menulis

Mila@Rimbun said...

seronok kan..... teringat Izzah masa kecik2 dulu

Kesuma Angsana said...

kreatif sgt2 hehehe

Ummu Muhammad said...

i nmpk A!!! a for alya ke mama no apple ;)

Deq's Qienz said...

ok la tu pkembangan y baik dah.hehe..akk suka njahit ke..byk dpt tempahan raya tak??