Thursday, August 29, 2013

Mama's Little Helper

Sekarang buat apa pun ada yang rajin membantu...Alhamdulillah ringan kerja mama ye, dan kadang-kadang bertambah-tambah jadinya kerja mama...

Lepas makan, ada yang tolong basuhkan pinggan, lipat kain, ada yang menolong (kadang tu dia tolong lipat kain yang dalam almari), menyapu, menjahit, basuh baju, tak kira apa aktiviti sekali pun little helper sentiasa ada di sisi...

penolong setia mama


alhamdulillah semoga puteri mama yang rajin dan solehah ini akan terus menolong mama sampai la dah besar nanti...


Sesuatu yang tidak pasti amat menyiksakan...huhu


12 ::ThoughT(s):: :

Deqla Manjew said...

untungnya ada anak dara yg rajin...;)

Kakzakie said...

Insya-allah bila dah biasa sampai besar pun akan buat juga. Yg penting jgn komen tapi puji dan tunjuk ajar..

Kesuma Angsana said...

rajinnyer anak dara sorang ni, beruntung maknyer ! hehehe

ieda immi said...

alahaiii comel ..
anak perempuan nie memang rajin .. kena ingat kan selalu aje ;)

aTieYusof Family said...

wah! rajinnya Aliya... moga bertambah2 rajin bila besar nti...:)

MamaDaniel said...

rajinnyer dia... auntie kena train la askar2 auntie tolong basuh pinggan.. sakit pinggang auntie berdiri kat sinki tp pinggan tak abis2 jugak. hehehe

nurbijen said...

amin.... moga terus rajin tolong mama yer Alya :)

Ummi Iman said...

Untung dpt assistant mcm ni :) kalau kecil2 dah rajin Insyaallah sampai ke besar. Tlg lipat kain dlm almari tu dah terlebih rajin ;)

MaMa Rey said...

rajinnya dia..sejuk perut ibu dibuatnya

Aisy Nasiha said...

syok ada anak yangrajin macam ni.. sejuk perut ibu mengandungkan dia... haha... boleh dibuat menantu ni

Zira Aziz said...

..alhamdulillah..ramai yg bknn nk buat calon menantu ni..hehe

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

alhamdulillah,,rajin alya ye,,moge jd ank yg rajin, baik n solehah tau