Thursday, August 29, 2013

Personalized Pillow

Alhamdulillah...selepas upload gambar bantal yang saya buat special untuk alya kat fanpage dan personal facebook, ada kawan yang berminat dengan bantal ini...terima kasih kawan kerana support business kawanmu ini..hehe..Alhamdulillah... my 1st ever customer untuk product terbaru kami, personalized pillow...

khas buat Nurul Zatul 'Iffah

Zoom in sikit dia punya sulam ^_^

Belakang..guna fabric berbeza..
yang pasti sangat ceria untuk bayi secomel kamu iffah ^_^

Instead of letak hidden zip kat fabric belakang bantal, saya ubah position ke bahagian tepi..sebab pada pandangan saya ia lebih kemas berbanding yang saya buat sebelum ini untuk alya...dan satu bonus lagi senang bagi saya sebab tak perlu gunting fabric dan possibilities untuk buat mistake salah ukur kain is zero...insyaAllah

size bantal lebih kurang (+-) 20"x13"...isian bantal adalah kekabu asli...kalau sesiapa yang berminat dengan product terbaru kami boleh hubungi kami di fanpage mamalya ataupun email kami [mamalya.boutique@gmail.com]


Berdebar-debar dengan sesuatu yang tak pasti...semoga instinct ku itu betul...amin..


6 ::ThoughT(s):: :

MamaDaniel said...

zip tepi lebih senang ek noen?
cantik2... :D
ekceli kan ini bantal ke sarung bantal? hehehe

nurbijen said...

jeng jeng jeng... instinct apakah itu??

Zira Aziz said...

..knpm nyenyak nur zatul iffah tdo pas ni hehe..

Mimi Azirah said...

Memang cantikla kak...nti kalo nk lwh la order kat akak kan...

NoEn said...

@MamaDaniel
bantal dan juga sarung bantal ;)

NoEn said...

@nurbijen
jawapannya ada di blog ni k.nur ;)