Sunday, August 23, 2015

Tanam Taugeh



بسم الله الرحمن الحيم

Mesti ramai yang dah pernah tanam taugeh sendiri kan? Senang bangat eh nak tanam pokok ni...pokok yang tak perlukan tanah...lepas 3hari dah boleh tuai...best kan?

Ni buat ke-2 kalinya cuba tanam taugeh..sebelum ni ada juga cuba tanam, tapi sikit sangat...padan saya sorang je makan, tak sempat incik bos merasa taugeh fresh dari ladang...so untuk kali ke2  ni buat banyak sikit la...cukup untuk 2 orang makan......hehe

Cara nak tanam taugeh google aje lah ye...

***makan dengan budu + nasi panas memang sedap...kiki







4 ::ThoughT(s):: :

Khushartini Kamarulzaman said...

waaa rajinnya tanam sendiri..tini lom sampailg kerajinan itu.hehe

MamaDaniel said...

rajin mamaAlya nih...

:)

tiga lalat said...

tanam taugeh rapat-rapat., eheh2

umi alya said...

Nien, akak dtg lawat..